پیاده روی piaderavi
پیاده روی piaderavi
دراین وبلاگ مطالبی درباره پیاده روی است
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط محمد واحدیان |
پياده روي در صبح :

پياده روي هنگام صبح مناسب است، زيرا اگر بعد از پياده روي به منزلتان برگرديد، مي توانيد دوش بگيريد تا چربي و عرق بدنتان از بين برود، يا اگر شاغل هستيد و مدت زماني را براي پياده روي تا محل کارتان اختصاص مي دهيد، با روحيه شادتري سرکار حاضر خواهيد شد و روز خود را با آرامش بيشتري آغاز خواهيد کرد.همچنين به دليل گرسنه شدن بعد از پياده روي،صبحانه اي که ميل مي کنيد اثر خوبي بر بدن شما مي گذارد.صبحانه يکي از وعده هاي غذايي است که برخوردن آن بسيار تاکيد مي شود، زيرا باعث شادابي هر چه بيشتر افراد مي شود. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد که تا صبحانه نخورند، نمي توانند هيچ کاري انجام دهند، به شما توصيه مي کنيم که نيم ساعت قبل از پياده روي، صبحانه بخوريد و بعد از آن آماده پياده روي شويد.پياده روي در صبح هيچ گونه تاثير منفي بر سلامت و خوابتان نمي گذارد، چون شما بعد از بيدارشدن، شروع به ورزش کرده ايد و خوابتان تکميل شده است.اما اگر قبل از خواب پياده روي کنيد، ممکن است نتوانيد به راحتي بخوابيد و در خوابيدن دچار مشکل شويد. زيرا در هنگام شب و استراحت بايد ريتم قلبتان آرام باشد تا بتواند آرامش خود را بازيابد و اگر شما زياد پياده روي کنيد، قلبتان خوب استراحت نمي کند و فرداي آن روز خسته است.نکته مهمي که در اين جا وجود دارد، اين است که پياده روي شما نبايد خيلي به طول بينجامد تا خسته شويد و براي دفعه بعد ديگر انگيزه اي نداشته باشيد.

پياده روي در ظهر :

پياده روي در ظهر شرايط مناسب تري دارد. زيرا نه شما از خواب بيدار شده ايد که خسته باشيد و نه بعد از اين فعاليت، قصد استراحت داريد، بلکه براي کارهايي که مي خواهيد در طول روز انجام دهيد، انرژي بيشتري داريد، شما مي توانيد در اين زمان پياده روي سريع داشته باشيد، زيرا بدنتان کالري را به سرعت از دست مي دهد.هنگام پياده روي بايد پشت صاف و شکم به طرف داخل باشد و دست ها در جهت مخالف يکديگر، به جلو و عقب حرکت کند.

پياده روي در شب :

کالري هاي اضافه اي را که در طول روز دريافت کرده ايد، مي توانيد به سادگي و با انجام پياده روي هاي شبانه از بين ببريد.مشکلي که پياده روي هاي شبانه دارد همت افراد است، زيرا در طول روز افراد خسته مي شوند و ديگر انرژي براي پياده روي هاي شبانه ندارند و بعد از مدتي ممکن است از اين کار پشيمان شوند. البته همان طور که قبلا گفته شد، پياده روي نبايد قبل از زمان خواب باشد، چون ممکن است در خواب شما اختلال ايجاد کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.